Sunday, 6 February 2011

JAWATANKUASA PERSATUAN PESURUHJAYA SUMPAH JOHOR



BIL

JAWATAN

NAMA PENUH MENGIKUT KAD PENGENALAN

NO PJS

(a)

(b)

(c)

(d)

1

YDP

Mej (B) Noorzrin Bin Mohd Noor

J079

2

TIMB. YDP

Hj Mazlan Bin Abas

J127

3

SETIAUSAHA

Kapt (B Hj Kamarudin Atan

J173

4

PEN. SETIAUSAHA

Hj Ohman Bin A. Rahim

J177

5

BENDAHARI

Abd Sani Bin Japri

J081

6

AHLI JAWATANKUASA

Mej (B Syed Abd Aziz Bin Syed Omar ( Bersara)

J145

7

AHLI JAWATANKUASA

Ahmad Bin Rejab

J171

8

AHLI JAWATANKUASA

Haji Ibrahim Perlong

J183

9

AHLI JAWATANKUASA

K Presanth A/L A.K. Nair

J205

10

AHLI JAWATANKUASA

Harcharan Singh

J210

11

AHLI JAWATANKUASA

Hjh Husniah Abdullah

J116

12

AHLI JAWATANKUASA

Jamaliah Binti Talib

J131

13

AHLI JAWATANKUASA

See Lay Lee

J162

14

AHLI JAWATANKUASA

Noraini Binti Khalid

J140

15

AHLI JAWATANKUASA

Siti Aminah Binti Hassan

J182

16

PEMERIKSA KIRA-KIRA

See Fat Kuang

J181

17

Md Haaryaf Bugal

J197

4 comments:

  1. A'skum Tuan Kamarudin,

    Saya tertarik serta berminat dengan kerjaya seorang pesuruhjaya sumpah. Namun, saya tidak tahu cara mahupun langkah-langkah tepat yang perlu diambil bagi mencapai sasaran tersebut. Jesteru, dengan rendah hati saya ingin memohon bimbingan serta nasihat tentang kaedah, ujian atau kursus (sekiranya ada), serta syarat2 lain yang perlu dipenuhi bagi memohon jawatan tersebut.

    Sekian, Wasallam

    email saya: orion_hans@yahoo.com
    hp: +016-7027032
    Nama: Edwin Jiheng
    Umur: 35
    Status: Berkahwin
    Bangsa: Bumiputera (Bidayuh)
    Agama: Islam
    Negeri Mastautin: Johor Bahru
    Taraf Pendidikan: SPM (Tahun 1994)

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Saya dengan segala hormatnya memohon pihak tuan untuk mengeluarkan komen saya yang telah dipaparkan sejak 17/05/2011 jam 2352.

    Ini kerana ia bukan sahaja mengandungi maklumat peribadi yang hanya ditujukan kepada pihak tuan bagi memudahkan pihak tuan memberi nasihat yang releven, malah sehingga kini juga saya tidak pernah menerima sebarang bentuk maklumbalas daripada pihak tuan yang arif.

    Sila pertimbangkan permohonan ini sekiranya pihak tuan tidak berminat untuk memberi sebarang respons. Penjelasan lanjut dari pihak tuan tidak diperlukan.

    Terima Kasih Atas Kerjasama Yang Diberi.


    Edwin Jiheng
    orion_hans@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Assallammualaikum tuan...saya ada sebuah kedai gambar di depan Imigresen johor bahru, sekarang ni kedai saya ada seorang pesuruhjaya sumpah,,,tapi bulan 12 /2012 lesen beliau akan tamat...jadi saya ingin memohon jasa baik pihak tuan, jika ada seorang pesuruhjaya sumpah,yang mencari lokasi yang strategik,sebab kedai saya banyak menguruskan dokumen bekenaan visa dengan imigresen...jika pihak tuan dapat memberi saya no utk dihubungi...dan jika ada pesuruhjaya sumpah yang berminat,boleh hubungi saya di hjhsetia.ent@gmail.com nama saya Sadiq....

    ReplyDelete